tirsdag 20. august 2013

Lun varme


Etter en fantastisk varm og flott sommer på Møn gleder jeg meg til å
få varme innendørs i mitt lille bondehus...kakkelovnen skal "tørke" i to uker til...
så braker det løs...forsiktig de første gangene...jeg må følge bruksanvisningen nøye..

...i løpet av noen dager blir det levert
 et lass med tørr ved...

...da åpnes dørene bokstavelig talt :-)


Stuen er ikke ferdig malt...snart...det har jo vært så varmt...
å male veggene kan jeg gjøre en høstdag

...jeg gleder meg til å gå på bloggbesøk i høst...
Jeg har ikke "sett" bloggverdenen på leeeeenge...




13 kommentarer:

  1. Ja når det regner og bliver koldere kan man bruge tiden indendørs til sådan noget..:-)
    Tænk hvor meget du har nået på de måneder du har haft huset og i haven.
    Det både er og bliver så flot Hanna, det er så spændende og følge med i hvordan du får forandret et gammelt bondehus til en smuk Hanna-bolig..:-)
    Du er så dygtig og har sådan en god smag.
    Hvor er lysestagen på det sidste billede hyggelig, er den fra din gode nabobutik?

    Knus fra Lisbeth

    SvarSlett
  2. Glæder mig allerede til Sjarmerende Jul..;-)

    SvarSlett
  3. Hei, Den ser jo helt nydelig ut....gleder meg til å høre om varmen...fin tirsdag! klem Siv

    SvarSlett
  4. Hei - har savnet bloggen din - selv om du jo er på facebook. Det er ikke helt det samme! Håper vi snart får se mer av stuen din.

    SvarSlett
  5. Wow...for en utrolig nydelig Kakkelovn:)
    Kommer til å få mange herlige stunder foran den:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Jeg elsker kakkelovnen din...nydelig nå når den er på plass...kan bare se for meg det øeblikket dere tenner i den for første gang,hvilken lykke!!!!!Husker du skrev tidligere om dette stedet som solgte brukte kakkelovner...var han dansk???Jeg lurte på om du kan oppgi navnet en gang til...har fått Gubben interessert i kakkelovn,men å kjøpe ny koster jo en formue dessuten så er jo en gammel mye mer sjarmerende :)
    Driver å ser på blocket også...skal nok finne meg en en vakker dag,men hadde vært fint med tips!!!! Kos dere med videre oppussing...gleder meg sånn til å se mer etterhvert - elsker din gode smak.
    Toveklem:)

    SvarSlett
  7. For ett nydelig stykke møbel du har fått der! Denne kakkelovnen kommer du til å få masse glede av til høsten og vinteren ja! Nyt den deilige varmen fra den.
    Gleder meg til å se mer fra dit flotte hjem utover høsten, vi er nok flere som har vært ganske fraværende fra bloggverdenen i sommer.
    Titti-klem!

    SvarSlett
  8. Alltid kjekt å finne ny blogginspirasjon!
    Deg vil jeg følge videre, for her var det mye fint!

    Ønsker deg en god uke!

    mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  9. Hei høpp!

    Så fint det ble med ovnen på plass.Ja her får du nok mange koselige stunder foran:)

    Nyt morgen dagen!

    Klem Linda

    SvarSlett
  10. Så flott kakkelovnen var. Skjønner at du gleder deg til å fyre i den med tørr ved snart:-). Synes kransen på ovnen var flott også:-)
    Ønsker deg noen flotte høstdager fremover.
    Fra Anne Line

    SvarSlett
  11. Så flott kakkelovnen var. Skjønner at du gleder deg til å fyre i den med tørr ved snart:-). Synes kransen på ovnen var flott også:-)
    Ønsker deg noen flotte høstdager fremover.
    Fra Anne Line

    SvarSlett
  12. Hei, så nydelig kakkelovn!
    Liker din sjarmerende gjenbruk og åpner din blogg ofte ved anledning.Tenker selv mye om miljø og gjenbruk og ønsker å skrive litt om det .
    Hilsen Jolanta

    SvarSlett

/*Hanna Kristinsdottir*/